REGULAMIN Hotel Jazz
Wszyscy Goście Hotel Jazz zarządzany przez Absyntapart-Hotele sp. z o.o., NIP 8992985901, REGON 527862328 (zwanym dalej Hotel Jazz) są zobowiązani do przestrzegania poniższego regulaminu:
- Doba trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00. Istnieje możliwość wcześniejszego
pozostawienia bagaży w schowku na recepcji.
- Płatność należy uregulować przed przyjazdem do hotelu lub w momencie dokonania rezerwacji lub nie poźniej niż 30 minut po dokonaniu rezerwacji.
- Zadatki oraz kwoty zapłacone za dobę hotelową nie podlegają zwrotowi.
- Urządzanie imprez jest całkowicie ZAKAZANE. W przypadku interwencji Policji,
Straży Miejskiej lub firmy ochroniarskiej JUWENTUS firma nałoży na gości karę w
wysokości 2000zł. Za wszystkie zniszczenia mieszkania jak i budynku odpowiada osoba
wynajmująca pokój od Hotel Jazz.
- Apartament wynajmuje się po okazaniu dowodu osobistego lub paszportu.
- Zakazuje się wprowadzanie zwierząt.
- Hotel Jazz zastrzega sobie prawo do zmiany pokoju o podobnym standardzie lub
na inną lokalizację (StareMiasto, Centrum, Wierzbowa) w przypadku wystąpienia nagłych
i nieprzewidzianych okoliczności. Nie odpowiadamy za niezależne od nas awarie oraz ich
skutki.
- W apartamencie obowiązuje ZAKAZ PALENIA. W przypadku złamania zakazu firma
nałoży na gości karę w wysokości 500zł.
- Hotel Jazz nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez gościa w
apartamencie. Nie ma też możliwości ich wysyłki, należy je odebrać osobiście w ciągu 14
dni od daty wymeldowania.
- Hotel Jazz zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia gościa, który:
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
- podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył powyższy Regulamin.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych, nie uprawnia go do żądania zwrotu
opłaty za niewykorzystany pobyt.
- Goście zobowiązani są do należytego zabezpieczenia apartamentu, co rozumiane jest jako dokładne zamykanie drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
- W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu tak jak w przypadku zagubienia pilota do garażu goście pokryją koszty jego dorobienia.
- Jeżeli w trakcie pobytu, z winy Gościa, dojdzie do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu firma ma prawo dochodzić od Gościa pokrycia strat.
- Płatności na naszej stronie obsługuje serwis tpay.com
- Dane klientów bedą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.
- Dane gości w rezerwacjach w ramach platformy będą dostępne tylko przez 90 dni od daty wymeldowania się.
-
Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w
skrócie RODO
- Regulamin korzystania z usługi płatności elektronicznej tpay.
- Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną..